Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Obszar roboczy spotkania — spis treści

Obszar roboczy spotkania — spis treści

Aby uzyskać więcej informacji na temat wykonywania danego zadania, zobacz następujące tematy:

Praca z witrynami obszaru roboczego spotkania

Witryny obszaru roboczego spotkania — informacje
Wiele spotkań w witrynie Obszar roboczy — informacje
Szablony obszarów roboczych spotkań — informacje
Dostosowywanie witryn obszaru roboczego spotkania — informacje
Tworzenie nowej witryny Obszar roboczy spotkania lub łączenie z istniejącą witryną Obszar roboczy spotkania
Różnica między uczestnikami i użytkownikami w witrynie Obszar roboczy spotkania — informacje
Rozwiązywanie problemów z witrynami Obszar roboczy spotkania

Zarządzanie uczestnikami i użytkownikami

Różnica między uczestnikami i użytkownikami w witrynie Obszar roboczy spotkania — informacje
Lista uczestników i prawa w witrynie Obszar roboczy spotkania — informacje
Dodawanie, edytowanie lub usuwanie uczestnika w witrynie Obszar roboczy spotkania

Praca z listami

Listy — informacje

Dodawanie, usuwanie i dostosowywanie listy

Praca ze stronami

Dodawanie stron do witryny Obszar roboczy spotkania — informacje
Dodawanie strony do witryny Obszar roboczy spotkania — informacje
Zmienianie nazwy strony w witrynie Obszar roboczy spotkania
Zmienianie kolejności stron w witrynie Obszar roboczy spotkania
Usuwanie strony z witryny Obszar roboczy spotkania
Ukrywanie lub wyświetlanie stron w witrynie Obszar roboczy spotkania dla wielu spotkań

Praca ze szczegółami

Zmienianie daty, godziny lub miejsca spotkania w witrynie obszaru roboczego
Usuwanie spotkania z witryny obszaru roboczego zawierającej więcej niż jedno spotkanie
Usuwanie łącza do obszaru roboczego spotkania z zaplanowanego spotkania

Jeśli szukanej czynności nie ma na powyższej liście, więcej informacji można znaleźć, klikając łącze Strona główna.

©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.