Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Tworzenie nowej witryny Obszar roboczy spotkania lub łączenie z istniejącą witryną Obszar roboczy spotkania

Tworzenie nowej witryny Obszar roboczy spotkania lub łączenie z istniejącą witryną Obszar roboczy spotkania

W witrynie programu Microsoft Windows SharePoint Services

Jednoczesne dodawanie nowego wydarzenia i witryny obszaru roboczego

Ta procedura umożliwia połączenie wydarzenia z nową lub istniejącą witryną obszaru roboczego.

  1. Przejdź do witryny sieci Web, w której chcesz dodać wydarzenie.
  2. Na liście Wydarzenia kliknij pozycję Dodaj nowe wydarzenie.
  3. Wprowadź informacje na temat wydarzenia. W dolnej części strony zaznacz pole wyboru Użyj obszaru roboczego spotkania, aby organizować uczestników, plan, dokumenty, protokół i inne elementy wydarzenia.
  4. Kliknij przycisk Zapisz i zamknij.
  5. W sekcji Tworzenie i łączenie zaznacz odpowiednią opcję. Jeżeli zaznaczysz opcję Utwórz nowy obszar roboczy spotkania, wprowadź informacje na temat witryny obszaru roboczego, którą chcesz utworzyć.
  6. Kliknij przycisk OK.

Dodawanie witryny obszaru roboczego bez dodawania wydarzenia

Ta procedura służy do tworzenia wyłącznie nowych witryn obszarów roboczych.
  1. Przejdź do witryny sieci Web, w której chcesz dodać witrynę obszaru roboczego.
  2. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Utwórz.
  3. W obszarze Strony sieci Web kliknij opcję Witryny i obszary robocze.
  4. Wprowadź informacje na temat witryny obszaru roboczego, którą chcesz utworzyć, a następnie kliknij przycisk Utwórz.
  5. Wybierz szablon obszaru roboczego spotkania, którego chcesz użyć, a następnie kliknij przycisk OK.

W programie Microsoft Office Outlook 2003

©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.