Jednoczesne dodawanie nowego wydarzenia i witryny obszaru roboczego
Ta procedura umożliwia połączenie wydarzenia z nową lub istniejącą witryną obszaru roboczego.
- Przejdź do witryny sieci Web, w której chcesz dodać wydarzenie.
- Na liście Wydarzenia kliknij pozycję Dodaj nowe wydarzenie.
- Wprowadź informacje na temat wydarzenia. W dolnej części strony zaznacz pole wyboru Użyj obszaru roboczego spotkania, aby organizować uczestników, plan, dokumenty, protokół i inne elementy wydarzenia.
- Kliknij przycisk Zapisz i zamknij.
- W sekcji Tworzenie i łączenie zaznacz odpowiednią opcję. Jeżeli zaznaczysz opcję Utwórz nowy obszar roboczy spotkania, wprowadź informacje na temat witryny obszaru roboczego, którą chcesz utworzyć.
- Kliknij przycisk OK.
Dodawanie witryny obszaru roboczego bez dodawania wydarzenia
Ta procedura służy do tworzenia wyłącznie nowych witryn obszarów roboczych.
- Przejdź do witryny sieci Web, w której chcesz dodać witrynę obszaru roboczego.
- Na górnym pasku łączy kliknij łącze Utwórz.
- W obszarze Strony sieci Web kliknij opcję Witryny i obszary robocze.
- Wprowadź informacje na temat witryny obszaru roboczego, którą chcesz utworzyć, a następnie kliknij przycisk Utwórz.
- Wybierz szablon obszaru roboczego spotkania, którego chcesz użyć, a następnie kliknij przycisk OK.