Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Zmienianie kolejności stron w witrynie Obszar roboczy spotkania

Zmienianie kolejności stron w witrynie Obszar roboczy spotkania

Istnieje możliwość zmodyfikowania kolejności wszystkich nowych stron dodanych do witryny obszaru roboczego spotkania, z wyjątkiem strony głównej. Aby można było wykonać tę procedurę, muszą istnieć co najmniej dwie nowe strony.

  1. W menu Modyfikuj ten obszar roboczy kliknij polecenie Zarzązaj stronami.
  2. Zaznacz stronę, którą chcesz przenieść, a następnie kliknij strzałkę w górę lub w dół. Powtarzaj ten krok, dopóki strony nie będą ustawione w żądanej kolejności.

Uwaga  Aby móc wykonać tę procedurę, użytkownik musi należeć do grupy lokacji Projektant sieci Web lub Administrator.

©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.