Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Lista uczestników i prawa w witrynie Obszar roboczy spotkania — informacje

Lista uczestników i prawa w witrynie Obszar roboczy spotkania — informacje

Lista Uczestnicy umożliwia prowadzenie ewidencji osób zaproszonych na spotkanie oraz otrzymanych odpowiedzi na zaproszenie (czy zaproszeni planują wziąć w nim udział). Zawiera także uwagi dodawane przez uczestników, takie jak przypomnienie, że mogą się kilka minut spóźnić. Podczas spotkania lub po nim listę Uczestnicy można zaktualizować o informacje, kto faktycznie brał udział w spotkaniu.

Jeśli użytkownik używa programu wiadomości błyskawicznych zgodnego z programem Windows SharePoint Services, takiego jak Microsoft Windows Messenger, Microsoft MSN Messenger czy Microsoft Exchange Instant Messaging Service, może z go używać na poziomie listy Uczestnicy w obszarze roboczym do komunikacji z innymi uczestnikami. Jeśli jakiś uczestnik jest w trybie online, można go poprosić, aby przeszedł do obszaru roboczego, i pracować wspólnie z nim.

Dodawanie uczestników i udzielanie praw dotyczących obszaru roboczego

Aby móc dodawać uczestników do listy Uczestnicy, użytkownik musi być członkiem grupy lokacji Administrator. Administratorzy mogą edytować informacje dotyczące wszystkich uczestników. Zwykli uczestnicy mogą edytować tylko własne pozycje na liście.

Dodanie nazwy do listy Uczestnicy nie zawsze powoduje udzielenie tej osobie praw dostępu do obszaru roboczego. To, czy prawa są udzielane automatycznie, zależy od używanej witryny obszaru roboczego spotkania oraz od sposobu dodawania uczestników.

Z programu Outlook

Jeśli witryna obszaru roboczego spotkania zostanie utworzona za pomocą programu Microsoft Outlook, program Outlook automatycznie zaktualizuje listę Uczestnicy znajdującą się w obszarze roboczym po wysłaniu wezwania na spotkanie. Nazwy uczestników pochodzą z wiersza Do wezwania na spotkanie. Uczestnicy są automatycznie przydzielani do grupy lokacji Współpracownik i dodawani jako użytkownicy z prawami do obszaru roboczego. Jeśli wystąpi problem z automatycznym przydzielaniem praw, zostanie wyświetlony komunikat z informacją, do którego miejsca w obszarze roboczym należy przejść, aby dodać uczestnika jako użytkownika. Organizator spotkania jest dodawany do listy Uczestnicy i przydzielany do grupy lokacji Administrator.

Jeśli wezwanie na spotkanie zostanie połączone z istniejącą witryną obszaru roboczego spotkania za pomocą programu Outlook, uczestnicy będą mieli prawa przydzielane automatycznie w przypadku spełnienia któregokolwiek z następujących warunków:

Ze zdarzenia programu Windows SharePoint Services

Jeśli witryna obszaru roboczego spotkania zostanie utworzona lub dołączona ze zdarzenia programu Microsoft Windows SharePoint Services, do listy Uczestnicy zostanie automatycznie dodana tylko nazwa bieżącego użytkownika. Pozostałych uczestników trzeba ręcznie dodać do listy. To, czy użytkownicy będą automatycznie otrzymywać uprawnienia do obszaru roboczego po dodaniu do listy Uczestnicy, zależy od ustawień uprawnień użytych podczas tworzenia obszaru roboczego.

Witryna obszaru roboczego używa tych samych uprawnień, co witryna nadrzędna

Wszyscy uczestnicy, którzy już mają prawa dostępu do witryny nadrzędnej, będą automatycznie mieli prawa dostępu do obszaru roboczego. Aby tak było, należy wprowadzić poprawny adres e-mail (na przykład ktoś@przykład.com) lub nazwę użytkownika (DOMENA\nazwa) na liście Uczestnicy.

Uczestnikom, którzy nie mają praw dostępu do witryny nadrzędnej, trzeba w pierwszej kolejności udzielić praw do tej witryny. Może to zrobić tylko administrator witryny nadrzędnej.

Witryna obszaru roboczego używa unikatowych uprawnień

Wszyscy uczestnicy automatycznie uzyskają prawa dostępu do obszaru roboczego, jeśli zostaną dodani do listy przy użyciu poprawnego adresu e-mail (na przykład ktoś@przykład.com) lub nazwy użytkownika (DOMENA\nazwa). Organizator spotkania jest przydzielany do grupy lokacji Administrator.

Z kalendarza zgodnego z programem Windows SharePoint Services i programu pocztowego innego niż Outlook

W przypadku kalendarza zgodnego z programem Windows SharePoint Services lub programu pocztowego innego niż Microsoft Outlook do tworzenia lub dołączania witryny obszaru roboczego spotkania zobacz dokumentację tego programu.

Gdzie może być wyświetlana lista Uczestnicy

Składnik Web Part z listą uczestników jest wyświetlany domyślnie na stronie głównej w szablonach spotkania podstawowego, podejmowania decyzji, spotkania socjalnego i szablonie wielostronicowym. W jednej witrynie obszaru roboczego spotkania może się znajdować tylko jedna lista uczestników. Jeśli do obszaru roboczego zostanie dodany kolejny składnik Web Part Uczestnicy, zostanie wyświetlony widok pierwotnej listy Uczestnicy, a nie nowej. Listy Uczestnicy nie można usunąć z obszaru roboczego, można natomiast ukryć składnik Web Part tak, aby lista nie była wyświetlana.

Tematy pokrewne

Różnica między uczestnikami i użytkownikami w witrynie Obszar roboczy spotkania — informacje
Dodawanie, edytowanie lub usuwanie uczestnika w witrynie Obszar roboczy spotkania
Grupy lokacji — informacje
Dodawanie użytkownika lub grupy międzylokacyjnej
Wiele spotkań w witrynie Obszar roboczy — informacje
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.