![]() | |||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lista Uczestnicy umożliwia prowadzenie ewidencji osób zaproszonych na spotkanie oraz otrzymanych odpowiedzi na zaproszenie (czy zaproszeni planują wziąć w nim udział). Zawiera także uwagi dodawane przez uczestników, takie jak przypomnienie, że mogą się kilka minut spóźnić. Podczas spotkania lub po nim listę Uczestnicy można zaktualizować o informacje, kto faktycznie brał udział w spotkaniu.
Jeśli użytkownik używa programu wiadomości błyskawicznych zgodnego z programem Windows SharePoint Services, takiego jak Microsoft Windows Messenger, Microsoft MSN Messenger czy Microsoft Exchange Instant Messaging Service, może z go używać na poziomie listy Uczestnicy w obszarze roboczym do komunikacji z innymi uczestnikami. Jeśli jakiś uczestnik jest w trybie online, można go poprosić, aby przeszedł do obszaru roboczego, i pracować wspólnie z nim.
Dodawanie uczestników i udzielanie praw dotyczących obszaru roboczego
Aby móc dodawać uczestników do listy Uczestnicy, użytkownik musi być członkiem grupy lokacji Administrator. Administratorzy mogą edytować informacje dotyczące wszystkich uczestników. Zwykli uczestnicy mogą edytować tylko własne pozycje na liście.
Dodanie nazwy do listy Uczestnicy nie zawsze powoduje udzielenie tej osobie praw dostępu do obszaru roboczego. To, czy prawa są udzielane automatycznie, zależy od używanej witryny obszaru roboczego spotkania oraz od sposobu dodawania uczestników.
Jeśli wezwanie na spotkanie zostanie połączone z istniejącą witryną obszaru roboczego spotkania za pomocą programu Outlook, uczestnicy będą mieli prawa przydzielane automatycznie w przypadku spełnienia któregokolwiek z następujących warunków:
Ze zdarzenia programu Windows SharePoint Services
Witryna obszaru roboczego używa tych samych uprawnień, co witryna nadrzędna
Wszyscy uczestnicy, którzy już mają prawa dostępu do witryny nadrzędnej, będą automatycznie mieli prawa dostępu do obszaru roboczego. Aby tak było, należy wprowadzić poprawny adres e-mail (na przykład ktoś@przykład.com) lub nazwę użytkownika (DOMENA\nazwa) na liście Uczestnicy.
Uczestnikom, którzy nie mają praw dostępu do witryny nadrzędnej, trzeba w pierwszej kolejności udzielić praw do tej witryny. Może to zrobić tylko administrator witryny nadrzędnej.
Witryna obszaru roboczego używa unikatowych uprawnień
Wszyscy uczestnicy automatycznie uzyskają prawa dostępu do obszaru roboczego, jeśli zostaną dodani do listy przy użyciu poprawnego adresu e-mail (na przykład ktoś@przykład.com) lub nazwy użytkownika (DOMENA\nazwa). Organizator spotkania jest przydzielany do grupy lokacji Administrator.
W przypadku kalendarza zgodnego z programem Windows SharePoint Services lub programu pocztowego innego niż Microsoft Outlook do tworzenia lub dołączania witryny obszaru roboczego spotkania zobacz dokumentację tego programu.
Gdzie może być wyświetlana lista Uczestnicy