Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Lista Decyzje w witrynie Obszar roboczy spotkania — informacje

Lista Decyzje w witrynie Obszar roboczy spotkania — informacje

Lista Decyzje umożliwia użytkownikom obszaru roboczego śledzenie decyzji, które zapadły na spotkaniu. Dzięki temu uzyskuje się pewność, że wszyscy tak samo zrozumieli ich znaczenie i że będą działali na podstawie tych samych informacji. Jeśli wystąpią rozbieżności, uczestnicy mogą je przeanalizować i odpowiednio zaktualizować decyzje. Lista Decyzje jest także przydatna dla osób, które nie uczestniczyły w spotkaniu, ale później zapoznają się z witryną obszaru roboczego. Tworzy ona kontekst dla pokrewnych informacji przeglądanych w witrynie, takich jak akcje i cele.

Domyślnie składnik Web Part jest wyświetlany tylko na stronie głównej w szablonie Podejmowanie decyzji.

Tematy pokrewne

Tworzenie listy Decyzje w witrynie Obszar roboczy spotkania
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.