Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Lista Plan spotkania w witrynie Obszar roboczy spotkania — informacje

Lista Plan spotkania w witrynie Obszar roboczy spotkania — informacje

Lista Plan spotkania stanowi schemat spotkania, dzięki któremu uczestnicy wiedzą, co powinni zawczasu przygotować na to spotkanie. Spotkanie przebiega wówczas według planu, a wszyscy uczestnicy mogą zrealizować zamierzone cele. Na liście znajdują się tematy, które muszą zostać omówione na spotkaniu, osoby, które poprowadzą dyskusje na poszczególne tematy, a także czas przeznaczony na każdy obszar tematyczny.

Składnik Web Part Plan spotkania jest domyślnie wyświetlany na stronie głównej w szablonach spotkania podstawowego, podejmowania decyzji i w szablonie wielostronicowym.

Tematy pokrewne

Tworzenie listy Plan spotkania w witrynie Obszar roboczy spotkania
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.