Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Tworzenie pola tekstowego w witrynie Obszar roboczy spotkania

Tworzenie pola tekstowego w witrynie Obszar roboczy spotkania
  1. W menu Modyfikuj ten obszar roboczy kliknij polecenie Dodaj składniki Web Part.
  2. Wykonaj jedną z następujących czynności:

    Utwórz listę automatycznie przy użyciu ustawień domyślnych

    • Przeciągnij składnik Web Part Pole tekstowe do strefy na stronie.

    Utwórz listę przy użyciu samodzielnie określonych ustawień

    1. W dolnej części okienka zadań kliknij łącze Pokaż wszystkie listy.
    2. W obszarze Listy kliknij pozycję Pole tekstowe.
    3. Określ informacje dotyczące listy, a następnie kliknij przycisk Utwórz.
  3. Dodaj nowe elementy do listy. Za pomocą paska narzędzi Tekst można formatować tekst, na przykład zmieniać jego kolor, czcionkę i styl czcionki.

Uwagi

Tematy pokrewne

Udostępnianie elementów listy lub biblioteki we wszystkich spotkaniach w witrynie obszaru roboczego
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.