Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Ukrywanie lub wyświetlanie stron w witrynie Obszar roboczy spotkania dla wielu spotkań

Ukrywanie lub wyświetlanie stron w witrynie Obszar roboczy spotkania dla wielu spotkań

Ta procedura ma zastosowanie do witryn obszaru roboczego spotkania cyklicznego lub wielu spotkań pokrewnych.

  1. Kliknij kartę strony, z którą chcesz pracować. Jeśli karta strony nie jest widoczna, kliknij datę przypisaną tej stronie w okienku Seria spotkań.
  2. W menu Modyfikuj ten obszar roboczy kliknij polecenie Zarządzaj stronami.
  3. Kliknij strzałkę listy rozwijanej obok pola Kolejność, a następnie kliknij opcję Ustawienia.
  4. Wykonaj jedną z następujących czynności:

Uwagi

Tematy pokrewne

Udostępnianie elementów listy lub biblioteki we wszystkich spotkaniach w witrynie obszaru roboczego
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.