Ukrywanie lub wyświetlanie stron w witrynie Obszar roboczy spotkania dla wielu spotkań
Ukrywanie lub wyświetlanie stron w witrynie Obszar roboczy spotkania dla wielu spotkańTa procedura ma zastosowanie do witryn obszaru roboczego spotkania cyklicznego lub wielu spotkań pokrewnych.
- Kliknij kartę strony, z którą chcesz pracować. Jeśli karta strony nie jest widoczna, kliknij datę przypisaną tej stronie w okienku Seria spotkań.
- W menu Modyfikuj ten obszar roboczy kliknij polecenie Zarządzaj stronami.
- Kliknij strzałkę listy rozwijanej obok pola Kolejność, a następnie kliknij opcję Ustawienia.
- Wykonaj jedną z następujących czynności:
- Aby wyświetlać stronę tylko dla bieżącej daty, wybierz opcję Pojawia się tylko dla tego spotkania.
- Aby wyświetlać stronę dla wszystkich dat spotkań, wybierz opcję Pojawia się dla wszystkich spotkań.
Uwagi
- Aby móc wykonać tę procedurę, użytkownik musi należeć do grupy lokacji Projektant sieci Web lub Administrator.
- Ukrywanie i wyświetlanie stron nie wpływa na ustawienia list i bibliotek na tych stronach. Ustawienia te należy zmienić osobno.
Tematy pokrewne
- Udostępnianie elementów listy lub biblioteki we wszystkich spotkaniach w witrynie obszaru roboczego
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.