Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Lista Cele w witrynie Obszar roboczy spotkania — informacje

Lista Cele w witrynie Obszar roboczy spotkania — informacje

Na liście Cele można wpisać powody, dla których zwołano spotkanie, i zamierzenia, jakie mają zostać zrealizowane w wyniku spotkania. Dzięki temu uczestnicy będą wiedzieć, czego się spodziewać, i mogą się odpowiednio przygotować. Lista Cele jest także przydatna dla osób, które nie uczestniczyły w spotkaniu, ale później zapoznają się z witryną obszaru roboczego. Tworzy ona kontekst dla pokrewnych informacji przeglądanych w witrynie, takich jak akcje i decyzje.

Składnik Web Part Cele jest domyślnie wyświetlany na stronie głównej w szablonach spotkania podstawowego, podejmowania decyzji i w szablonie wielostronicowym.

Tematy pokrewne

Tworzenie listy Cele w witrynie Obszar roboczy spotkania
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.