Tworzenie lub dodawanie innych list lub funkcji w witrynie Obszar roboczy spotkania
Tworzenie lub dodawanie innych list lub funkcji w witrynie Obszar roboczy spotkaniaTypy list i bibliotek najczęściej spotykanych w witrynach obszaru roboczego spotkania są wymienione w sekcji składników Web Part w okienku zadań Dodawanie składników Web Part. Można również tworzyć inne typy list i bibliotek oraz dodawać skojarzone z nimi składniki Web Part, a także dodawać wcześniej utworzone składniki Web Part list i bibliotek.
Tworzenie innych list i bibliotek z bieżącej lokalizacji
- W menu Modyfikuj ten obszar roboczy kliknij polecenie Dodaj składniki Web Part.
- U dołu okienka zadań kliknij łącze Pokaż wszystkie listy.
- Na stronie tworzenia kliknij typ listy lub biblioteki, którą chcesz dodać.
- Określ informacje dotyczące wybranego obiektu, a następnie kliknij przycisk Utwórz.
Uwaga Opcja dzielenia się informacjami między spotkaniami ma zastosowanie tylko w przypadku witryny obszaru roboczego spotkania używanej na potrzeby więcej niż jednego spotkania, na przykład do wielu spotkań rekrutacyjnych lub kilku powiązanych ze sobą zebrań.
Uzyskiwanie list, bibliotek i innych elementów z bieżącej lub innej lokalizacji
- Zaimportuj listę, bibliotekę lub element funkcjonalny
Jak?
- W menu Modyfikuj ten obszar roboczy kliknij polecenie Dodaj składniki Web Part.
- W menu rozwijanym obok polecenia Utwórz listy kliknij opcję Importuj.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami z okienka.
- Przejrzyj inne biblioteki składników Web Part
Jak?
- W menu Modyfikuj ten obszar roboczy kliknij polecenie Dodaj składniki Web Part.
- W menu rozwijanym obok polecenia Utwórz listy kliknij opcję Przeglądaj.
- Wybierz bibliotekę, którą chcesz przejrzeć.
- Przeciągnij składnik Web Part do strony.
Uwaga Aby móc wykonać dowolną z tych procedur, użytkownik musi być członkiem grupy lokacji Projektant sieci Web lub Administrator.
Tematy pokrewne
- Tworzenie list, bibliotek i ich składniki Web Part w witrynie Obszar roboczy spotkania — informacje
- Tworzenie listy Cele w witrynie Obszar roboczy spotkania
- Tworzenie listy Plan spotkania w witrynie Obszar roboczy spotkania
- Tworzenie listy Rzeczy do przyniesienia w witrynie Obszar roboczy spotkania
- Tworzenie pola tekstowego w witrynie Obszar roboczy spotkania
- Tworzenie listy Decyzje w witrynie Obszar roboczy spotkania
- Tworzenie biblioteki dokumentów
- Tworzenie tablicy dyskusyjnej
- Tworzenie biblioteki obrazów
- Tworzenie listy anonsów, kontaktów, wydarzeń, zadań, problemów lub łączy
- Udostępnianie elementów listy lub biblioteki we wszystkich spotkaniach w witrynie obszaru roboczego
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.