Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Tworzenie listy niestandardowej

Tworzenie listy niestandardowej
  1. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Utwórz.

  2. Na stronie Tworzenie strony kliknij łącze Lista niestandardowa.

  3. W sekcji Nazwa wpisz nazwę listy.

    To pole jest wymagane.

  4. W polu Opis wpisz opis informujący o przeznaczeniu listy.

    To pole jest opcjonalne.

  5. Aby hiperłącze prowadzące do listy pojawiało się na pasku Szybkie uruchamianie, w sekcji Nawigacja kliknij opcję Tak.
  6. Kliknij przycisk Utwórz.

    Nową listę można otworzyć, klikając łącze Dokumenty i listy na górnym pasku łączy, a następnie klikając nazwę listy w sekcji Tablice dyskusyjne. Jeśli listę dodano do paska Szybkie uruchamianie, listę tę można otworzyć, klikając ją na tym pasku.

  7. Dodaj kolumny do listy.

    Jak?

    1. Na stronie, na której jest wyświetlana lista, kliknij przycisk Modyfikuj ustawienia i kolumny.
    2. W sekcji Kolumny kliknij przycisk Dodaj nową kolumnę.
    3. W sekcji Nazwa i typ wpisz nazwę kolumny w polu Nazwa kolumny.
    4. Wybierz typ informacji, jakie mają być wyświetlane w tej kolumnie.

      Uwaga  Aby uzyskać więcej informacji o typach kolumn, zobacz Typy informacji i opcje.

    5. W sekcji Ustawienia opcjonalne dla kolumny określ żądane ustawienia.
    6. U dołu strony kliknij przycisk OK.
    7. Powtórz te kroki, aby dodać kolejne kolumny.

Tematy pokrewne

Tworzenie listy anonsów, kontaktów, wydarzeń, zadań, problemów lub łączy
Typy informacji i opcje
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.