Tworzenie listy anonsów, kontaktów, wydarzeń, zadań, problemów lub łączy
Tworzenie listy anonsów, kontaktów, wydarzeń, zadań, problemów lub łączy
- Na górnym pasku łączy kliknij łącze Utwórz.
- Na stronie Tworzenie strony kliknij jeden z następujących rodzajów listy, którą chcesz utworzyć:
- Łącza
- Anonsy
- Kontakty
- Wydarzenia
- Zadania
- Problemy
- W polu Nazwa wpisz nazwę listy.
To pole jest wymagane.
- W polu Opis wpisz opis informujący o przeznaczeniu listy.
To pole jest opcjonalne.
- Aby hiperłącze prowadzące do listy pojawiało się na pasku Szybkie uruchamianie, w sekcji Nawigacja kliknij opcję Tak.
- Kliknij przycisk Utwórz.
Nową listę można otworzyć, klikając łącze Dokumenty i listy na górnym pasku łączy, a następnie klikając nazwę listy w sekcji Listy. Jeśli listę dodano do paska Szybkie uruchamianie, listę tę można otworzyć, klikając ją na tym pasku.
Uwaga Jeśli witryna jest witryną obszaru roboczego spotkania, pomiń krok 1. W menu Modyfikuj ten obszar roboczy kliknij polecenie Dodaj składniki Web Part. W dolnej części okienka zadań kliknij łącze Pokaż wszystkie listy. Wykonaj pozostałe kroki dotyczące ustawień mających zastosowanie do witryny obszaru roboczego spotkania.
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.