Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Tworzenie listy anonsów, kontaktów, wydarzeń, zadań, problemów lub łączy

Tworzenie listy anonsów, kontaktów, wydarzeń, zadań, problemów lub łączy
  1. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Utwórz.
  2. Na stronie Tworzenie strony kliknij jeden z następujących rodzajów listy, którą chcesz utworzyć:
  3. W polu Nazwa wpisz nazwę listy.

    To pole jest wymagane.

  4. W polu Opis wpisz opis informujący o przeznaczeniu listy.

    To pole jest opcjonalne.

  5. Aby hiperłącze prowadzące do listy pojawiało się na pasku Szybkie uruchamianie, w sekcji Nawigacja kliknij opcję Tak.
  6. Kliknij przycisk Utwórz.

    Nową listę można otworzyć, klikając łącze Dokumenty i listy na górnym pasku łączy, a następnie klikając nazwę listy w sekcji Listy. Jeśli listę dodano do paska Szybkie uruchamianie, listę tę można otworzyć, klikając ją na tym pasku.

Uwaga  Jeśli witryna jest witryną obszaru roboczego spotkania, pomiń krok 1. W menu Modyfikuj ten obszar roboczy kliknij polecenie Dodaj składniki Web Part. W dolnej części okienka zadań kliknij łącze Pokaż wszystkie listy. Wykonaj pozostałe kroki dotyczące ustawień mających zastosowanie do witryny obszaru roboczego spotkania.

©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.