Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Dodawanie, edytowanie lub usuwanie kolumn biblioteki formularzy

Dodawanie, edytowanie lub usuwanie kolumn biblioteki formularzy

W zależności od szablonu formularzy i konfiguracji biblioteki formularzy, w kolumnach biblioteki formularzy mogą być wyświetlanie zarówno dane przechowywane w formularzu, jak i właściwości formularza. Aby zmodyfikować kolumny wyświetlające dane przechowywane w formularzu, może być konieczne edytowanie szablonu formularza w programie, w którym został utworzony.

Wykonaj jedną z następujących czynności:

Dodawanie kolumny

  1. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Dokumenty i listy.
  2. Na stronie dokumentów i list, w obszarze Biblioteki dokumentów kliknij nazwę biblioteki formularzy, którą chcesz otworzyć.
  3. Na stronie, na której jest wyświetlana biblioteka formularzy, w obszarze Akcje kliknij przycisk Modyfikuj ustawienia i kolumny.
  4. Na stronie dostosowywania w sekcji Kolumny kliknij przycisk Dodaj nową kolumnę.
  5. W sekcji Nazwa i typ w polu Nazwa kolumny wpisz nazwę kolumny, a następnie zaznacz typ informacji, które mają być wyświetlane w kolumnie.
  6. W sekcji Ustawienia opcjonalne dla kolumny określ żądane ustawienia.
  7. U dołu strony kliknij przycisk OK.

Edytowanie kolumny

  1. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Dokumenty i listy.
  2. Na stronie dokumentów i list w obszarze Biblioteki dokumentów kliknij nazwę biblioteki formularzy, którą chcesz otworzyć.
  3. Na stronie, na której jest wyświetlana biblioteka formularzy, w obszarze Akcje kliknij przycisk Modyfikuj ustawienia i kolumny.
  4. Na stronie dostosowywania w sekcji Kolumny kliknij nazwę kolumny, którą chcesz edytować.
  5. W sekcji Nazwa określ żądane ustawienia.
  6. W sekcji Ustawienia opcjonalne dla kolumny określ żądane ustawienia.
  7. U dołu strony kliknij przycisk OK.

Usuwanie kolumny

  1. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Dokumenty i listy.
  2. Na stronie dokumentów i list, w obszarze Biblioteki dokumentów kliknij nazwę biblioteki formularzy, którą chcesz otworzyć.
  3. Na stronie, na której jest wyświetlana biblioteka formularzy, w obszarze Akcje kliknij przycisk Modyfikuj ustawienia i kolumny.
  4. Na stronie dostosowywania w sekcji Kolumny kliknij nazwę kolumny, którą chcesz usunąć.
  5. U dołu strony kliknij przycisk Usuń.

    Uwaga  Po usunięciu kolumny zostaną utracone wszystkie dane przechowywane w tej kolumnie. Aby ukryć kolumnę bez utraty danych, zobacz temat Pokazywanie lub ukrywanie kolumn biblioteki formularzy.

©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.