Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Pokazywanie lub ukrywanie kolumn w bibliotece formularzy

Pokazywanie lub ukrywanie kolumn w bibliotece formularzy

Tworząc nowy widok lub edytując istniejący widok biblioteki formularzy, można w prosty sposób pokazywać lub ukrywać kolumny w bibliotece formularzy bez utraty informacji przechowywanych w tych kolumnach.

  1. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Dokumenty i listy.
  2. Na stronie Dokumenty i listy w obszarze Biblioteki dokumentów kliknij nazwę biblioteki formularzy, którą chcesz otworzyć.
  3. Na stronie, na której jest wyświetlana biblioteka formularzy, w obszarze Akcje kliknij łącze Modyfikuj ustawienia i kolumny.
  4. Na stronie Dostosowywanie w sekcji Widoki wykonaj jedną z następujących czynności:

    Tworzenie nowego widoku w celu pokazania lub ukrycia kolumn

    1. Kliknij łącze Utwórz nowy widok, a następnie wybierz typ widoku, który chcesz utworzyć.
    2. Na stronie Tworzenie widoku Nazwa w sekcji Nazwa wpisz nazwę widoku, a następnie w sekcji Grupa odbiorców określ, czy dany widok jest osobisty, czy publiczny.
    3. W sekcji Kolumna zaznacz pola wyboru obok wszystkich kolumn, która mają być wyświetlane, i wyczyść pola wyboru obok wszystkich kolumn, które mają być ukryte.
    4. U dołu strony kliknij przycisk OK.

    Pokazywanie lub ukrywanie kolumn w istniejącym widoku

    1. Aby edytować istniejący widok, w kolumnie Widok (kliknij, aby edytować) kliknij jego nazwę.
    2. Na stronie Edytowanie widoku zaznacz pola wyboru obok wszystkich kolumn, które mają być wyświetlane, i wyczyść pola wyboru obok wszystkich kolumn, które mają być ukryte.
    3. U dołu strony kliknij przycisk OK.
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.