Pokazywanie lub ukrywanie kolumn w bibliotece formularzy
Pokazywanie lub ukrywanie kolumn w bibliotece formularzyTworząc nowy widok lub edytując istniejący widok biblioteki formularzy, można w prosty sposób pokazywać lub ukrywać kolumny w bibliotece formularzy bez utraty informacji przechowywanych w tych kolumnach.
- Na górnym pasku łączy kliknij łącze Dokumenty i listy.
- Na stronie Dokumenty i listy w obszarze Biblioteki dokumentów kliknij nazwę biblioteki formularzy, którą chcesz otworzyć.
- Na stronie, na której jest wyświetlana biblioteka formularzy, w obszarze Akcje kliknij łącze Modyfikuj ustawienia i kolumny.
- Na stronie Dostosowywanie w sekcji Widoki wykonaj jedną z następujących czynności:
Tworzenie nowego widoku w celu pokazania lub ukrycia kolumn
- Kliknij łącze Utwórz nowy widok, a następnie wybierz typ widoku, który chcesz utworzyć.
- Na stronie Tworzenie widoku Nazwa w sekcji Nazwa wpisz nazwę widoku, a następnie w sekcji
Grupa odbiorców określ, czy dany widok jest osobisty, czy publiczny.
- W sekcji Kolumna zaznacz pola wyboru obok wszystkich kolumn, która mają być wyświetlane, i wyczyść pola wyboru obok wszystkich kolumn, które mają być ukryte.
- U dołu strony kliknij przycisk OK.
Pokazywanie lub ukrywanie kolumn w istniejącym widoku
- Aby edytować istniejący widok, w kolumnie Widok (kliknij, aby edytować) kliknij jego nazwę.
- Na stronie Edytowanie widoku zaznacz pola wyboru obok wszystkich kolumn, które mają być wyświetlane, i wyczyść pola wyboru obok wszystkich kolumn, które mają być ukryte.
- U dołu strony kliknij przycisk OK.
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.