Jednoczesne dodawanie wielu plików do biblioteki dokumentów
Jednoczesne dodawanie wielu plików do biblioteki dokumentów
- Na górnym pasku łączy kliknij łącze Dokumenty i listy.
- Kliknij bibliotekę dokumentów, do której chcesz dodać dokument.
- W okienku Wybieranie widoku kliknij przycisk Widok programu Explorer.
- Otwórz okno Eksploratora Windows i znajdź folder z plikami, które chcesz skopiować do biblioteki dokumentów.
Jak?
- Kliknij przycisk Start.
- Kliknij polecenie Moje dokumenty.
- Zlokalizuj folder z plikami, które chcesz skopiować do biblioteki dokumentów.
- Zaznacz żądane pliki, a następnie przeciągnij je do biblioteki dokumentów w oknie przeglądarki.
Uwagi
- Jeśli witryna jest obszarem roboczym spotkania, ignoruj kroki 1 i 2. Aby dodać wiele plików, kliknij nazwę biblioteki w składniku Web Part bibliotek dokumentów, a następnie wykonaj kolejne, opisane wcześniej kroki.
- W przypadku zainstalowania programu zgodnego z programem Microsoft Windows SharePoint Services opcja przekazywania wielu plików jednocześnie może być wyświetlana na stronie Przekaż dokument. Jeśli zainstalowano np. pakiet Microsoft Office 2003, będzie wyświetlana opcja Przekaż wiele plików.
Temat pokrewny
- Dodawanie pliku do biblioteki dokumentów
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.