Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Dodawanie pliku do biblioteki dokumentów

Dodawanie pliku do biblioteki dokumentów
  1. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Dokumenty i listy.
  2. Kliknij bibliotekę dokumentów, w której chcesz dodać dokument.
  3. Kliknij przycisk Przekaż dokument.
  4. Na stronie Przekazywanie pliku kliknij przycisk Przeglądaj, aby znaleźć plik, który chcesz dodać, a następnie kliknij przycisk Otwórz.
  5. Jeśli plik ma zastąpić znajdujący się w bibliotece plik o tej samej nazwie, zaznacz pole wyboru Czy zastąpić, jeżeli pliki już istnieją?
  6. Kliknij przycisk Zapisz i zamknij.

    Uwaga   Aby anulować dodawanie dokumentu, kliknij łącze Cofnij się do biblioteki dokumentów.

Uwagi

©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.