Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Lista kontaktów — informacje

Lista kontaktów — informacje

Listy kontaktów służą do porozumiewania się z osobami, z którymi współpracuje zespół. Istnieje możliwość wprowadzania nazwisk i informacji o kontakcie (takich jak numer telefonu, adres e-mail i adres pocztowy), z których będą mogli korzystać wszyscy członkowie zespołu. Można kopiować informacje o kontaktach z książki adresowej na listę kontaktów (wymagany jest do tego program książki adresowej zgodny z programem Windows SharePoint Services, taki jak Microsoft Office Outlook 2003, oraz przeglądarka Microsoft Internet Explorer 4.0 lub nowsza), a także kopiować kontakty z listy kontaktów do książki adresowej bądź tworzyć łącza między nimi.

Tematy pokrewne

Tworzenie listy anonsów, kontaktów, wydarzeń, zadań, problemów lub łączy
Dodawanie, edytowanie lub usuwanie kontaktów
Listy — informacje
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.