Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Lista anonsów — informacje

Lista anonsów — informacje

Listy anonsów służą do ogłaszania wiadomości, powiadomień o stanie i innych krótkich informacji, które mają być udostępnione członkom zespołu.

Domyślnie wraz z utworzeniem witryny opartej na programie SharePoint tworzona jest lista anonsów o nazwie Anonsy, której widok jest wyświetlany na stronie głównej witryny. Na stronie Dokumenty i listy można tworzyć dodatkowe widoki tej listy i uzyskiwać do nich dostęp. Na stronie głównej jest wyświetlanych tylko pięć ostatnich anonsów, jednak starsze anonsy są nadal dostępne w widoku Wszystkie elementy listy Anonsy.

Uwaga  W witrynie mogą być dostępne różne funkcje, zależnie od używanego szablonu.

Można ustawić datę wygaśnięcia anonsu. Określonego dnia anons automatycznie zniknie ze strony głównej. Będzie jednak nadal dostępny na stronie Anonsy.

Tematy pokrewne

Tworzenie listy anonsów, kontaktów, wydarzeń, zadań, problemów lub łączy
Dodawanie, edytowanie lub usuwanie anonsu
Usuwanie listy lub biblioteki
Listy — informacje
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.