![]() | |||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lista problemów pomaga w zarządzaniu zbiorem problemów. Za jej pomocą można przydzielać problemy, określać ich priorytety oraz śledzić postępy danego problemu od początku do końca.
Ogólne operacje na liścieNa liście problemów można przeprowadzać operacje tak samo, jak na innych listach programu Microsoft Windows SharePoint Services:
Uwaga Niektóre kolumny są definiowane dla listy problemów domyślnie. Wartości dla kolumn Id. problemu, Utworzony, Utworzony przez, Bieżący, Zmodyfikowany i Zmodyfikowany przez są generowane automatycznie i nie mogą być zmieniane.
Uwaga Pasek zadań zapewnia szybki dostęp do trzech często używanych widoków — Wszystkie problemy, Moje problemy i Aktywne problemy, przy czym widok Wszystkie problemy jest domyślny. Widoki te używają domyślnego filtru, w którym pole Bieżący jest ustawione na Tak.
Aby uzyskać więcej informacji na temat tych operacji, zobacz odpowiednie tematy dotyczące list w Pomocy programu Windows SharePoint Services.
Zadania dotyczące tylko listy problemówNastępujące zadania dotyczą tylko listy problemów:
Lista problemów ma skonfigurowane następujące kolumny:
Identyfikator problemu pokrewnego względem danego.
Wartość wyboru oparta na liście użytkowników witryny programu Windows SharePoint Services.
Po załączeniu pliku do problemu nazwa pliku jest wyświetlana podczas każdej operacji edytowania problemu.
Wartość wyboru umożliwiająca organizowanie elementów w kategorie. Opcje domyślne to (1) Kategoria 1, (2) Kategoria 2 i (3) Kategoria 3.
Wiele wierszy tekstu opisującego problem.
Data i godzina utworzenia problemu. Wartość ta jest automatycznie generowana podczas zapisywania problemu. Nie można jej zmieniać.
Ta kolumna pokazuje nazwę wyświetlaną użytkownika, który utworzył problem. Wartość ta jest automatycznie generowana podczas zapisywania problemu. Nie można jej zmieniać.
Wartość wyboru (czyli Tak lub Nie) wskazująca, czy jest to najbardziej aktualna wersja problemu. Wartość ta jest automatycznie generowana podczas zapisywania problemu. Nie można jej zmieniać.
W widokach domyślnie są stosowane filtry, w których kolumna Bieżący jest ustawiona na Tak; dzięki temu widoki te udostępniają tylko bieżącą wersję każdego problemu.
Data i godzina wskazujące, czy problem powinien zostać zamknięty.
Ta kolumna zawiera ikonę edycji umożliwiającą edycję problemu.
Liczba całkowita, która jest automatycznie przypisywana do problemu podczas jego tworzenia. Tej wartości nie można zmieniać.
Data i godzina ostatniej modyfikacji problemu. Wartość ta jest automatycznie generowana podczas zapisywania problemu. Nie można jej zmieniać.
Ta kolumna pokazuje nazwę wyświetlaną użytkownika, który ostatnio modyfikował problem. Wartość ta jest automatycznie generowana podczas zapisywania problemu. Nie można jej zmieniać.
Wartość wyboru oznaczająca poziom istotności problemu. Opcje domyślne to (1) Wysoki, (2) Normalny i (3) Niski.
Wartość wyboru oznaczająca bieżący stan problemu. Opcje domyślne to Aktywny, Rozwiązany i Zamknięty.
Jeden wiersz tekstu. Tytuł należy wprowadzić podczas tworzenia problemu.