Rozwiązywanie, zamykanie i ponowne uaktywnianie problemu
Rozwiązywanie, zamykanie i ponowne uaktywnianie problemuLista problemów zawiera domyślnie zdefiniowaną kolumnę Stan. Kolumna ta ma trzy wartości domyślne: Aktywny, Rozwiązany i Zamknięty. Podczas tworzenia problemu jego domyślnym stanem początkowym jest Aktywny. Problem można rozwiązać lub zamknąć, edytując go i zmieniając jego stan na Rozwiązany lub Zamknięty. Problem można ponownie uaktywnić, zmieniając jego stan na Aktywny.
Aby zmienić stan problemu - Na górnym pasku łączy kliknij łącze Dokumenty i listy.
- Kliknij listę problemów zawierającą problem, który chcesz rozwiązać, zamknąć lub ponownie uaktywnić.
- Kliknij tytuł problemu.
- Kliknij przycisk Edytuj element.
Aby rozwiązać problem
Kliknij listę rozwijaną pola Stan, a następnie wybierz opcję Rozwiąż.
Aby zamknąć problem
Kliknij listę rozwijaną pola Stan, a następnie wybierz opcję Zamknij.
Aby ponownie uaktywnić problem
Kliknij listę rozwijaną pola Stan, a następnie wybierz opcję Aktywny.
- Kliknij przycisk Zapisz i zamknij.
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.