Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Rozwiązywanie, zamykanie i ponowne uaktywnianie problemu

Rozwiązywanie, zamykanie i ponowne uaktywnianie problemu

Lista problemów zawiera domyślnie zdefiniowaną kolumnę Stan. Kolumna ta ma trzy wartości domyślne: Aktywny, Rozwiązany i Zamknięty. Podczas tworzenia problemu jego domyślnym stanem początkowym jest Aktywny. Problem można rozwiązać lub zamknąć, edytując go i zmieniając jego stan na Rozwiązany lub Zamknięty. Problem można ponownie uaktywnić, zmieniając jego stan na Aktywny.

Aby zmienić stan problemu   
  1. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Dokumenty i listy.
  2. Kliknij listę problemów zawierającą problem, który chcesz rozwiązać, zamknąć lub ponownie uaktywnić.
  3. Kliknij tytuł problemu.
  4. Kliknij przycisk Edytuj element.
  5. Aby rozwiązać problem

    Kliknij listę rozwijaną pola Stan, a następnie wybierz opcję Rozwiąż.
  6. Aby zamknąć problem

    Kliknij listę rozwijaną pola Stan, a następnie wybierz opcję Zamknij.
  7. Aby ponownie uaktywnić problem

    Kliknij listę rozwijaną pola Stan, a następnie wybierz opcję Aktywny.
  8. Kliknij przycisk Zapisz i zamknij.
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.