Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Dodawanie formularza do biblioteki formularzy

Dodawanie formularza do biblioteki formularzy

Formularze można dodawać do biblioteki formularzy, wypełniając pusty formularz utworzony na podstawie szablonu formularza albo przekazując formularze wypełnione wcześniej.

  1. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Dokumenty i listy.
  2. Na stronie Dokumenty i listy w obszarze Biblioteki dokumentów kliknij nazwę biblioteki formularzy, którą chcesz otworzyć.
  3. Wykonaj jedną z następujących czynności:

Wypełnianie formularza

  1. Kliknij łącze Wypełnij ten formularz, co spowoduje otwarcie formularza w programie, w którym został utworzony.
  2. Dodaj informacje do formularza, zapisz formularz i zamknij program.

Przekazywanie formularza wypełnionego wcześniej

  1. Kliknij przycisk Przekaż formularz.
  2. Na stronie Przekazywanie formularza kliknij przycisk Przeglądaj, aby znaleźć formularz, który chcesz dodać, a następnie kliknij przycisk Otwórz.

    Uwaga  Aby dodać wiele formularzy naraz, na stronie Przekazywanie dokumentu kliknij przycisk Przekaż wiele.

©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.