Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Zarządzanie szablonami list

Zarządzanie szablonami list

Tworzenie szablonu listy

Przestroga  Pliki szablonów zawierają informacje osobiste, takie jak adresy URL serwera i nazwy kont użytkowników. Pliki szablonów należy udostępniać tylko zaufanym użytkownikom i grupom.

  1. Przejdź do listy, którą chcesz zapisać jako szablon.
  2. W obszarze Akcje kliknij przycisk Modyfikuj ustawienia i kolumny.
  3. Na stronie Dostosuj: <nazwa_listy> w obszarze Ustawienia ogólne kliknij przycisk Zapisz listę jako szablon.
  4. W polu Nazwa pliku wpisz nazwę pliku szablonu, który będzie używany.
  5. W polu Tytuł szablonu wpisz tytuł szablonu, który ma być używany na liście szablonów witryny.
  6. W polu Opis szablonu wpisz opis szablonu.
  7. Aby uwzględnić istniejącą zawartość, zaznacz pole wyboru Dołącz zawartość.
  8. Kliknij przycisk OK.

Dodawanie szablonu do galerii szablonów witryn

  1. W witrynie sieci Web najwyższego poziomu kliknij przycisk Ustawienia witryny.
  2. W obszarze Administracja kliknij przycisk Przejdź do administracji witryny.
  3. W obszarze Galeria zbioru witryn kliknij przycisk Zarządzaj galerią szablonów witryn.
  4. Na stronie galerii szablonów witryn kliknij opcję Przekaż szablon.
  5. W polu Nazwa wpisz ścieżkę do szablonu lub kliknij przycisk Przeglądaj.

    Można przekazać wiele szablonów, klikając przycisk Przekaż wiele.

  6. Kliknij przycisk Zapisz i zamknij.

Usuwanie szablonu z galerii szablonów witryn

  1. W witrynie sieci Web najwyższego poziomu kliknij przycisk Ustawienia witryny.
  2. W obszarze Administracja kliknij przycisk Przejdź do administracji witryny.
  3. W obszarze Galeria zbioru witryn kliknij przycisk Zarządzaj galerią szablonów witryn.
  4. Na stronie galerii szablonów witryn kliknij ikonę Edytuj obok nazwy szablonu.
  5. Na stronie szablonu witryn: <nazwa> kliknij przycisk Usuń.
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.