Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Stosowanie lub usuwanie motywu

Stosowanie lub usuwanie motywu

Ważne   Aby móc stosować lub usunąć motyw w witrynie sieci Web opartej na programie Windows SharePoint Services, użytkownik musi należeć do grupy lokacji Projektant sieci Web bądź Administrator albo do grupy lokacji z uprawnieniem do stosowania motywów i obramowań.

Stosowanie motywu

  1. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Ustawienia witryny.
  2. Na stronie Zarządzanie witryną w sekcji Dostosowywanie kliknij przycisk Zastosuj motyw w witrynie.
  3. Na stronie Zastosowanie motywu w lokacji sieci Web zaznacz motyw na liście. Zostanie wyświetlony podgląd motywu.
  4. Kliknij przycisk Zastosuj.

Usuwanie motywu

  1. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Ustawienia witryny.
  2. Na stronie Zarządzanie witryną w sekcji Dostosowywanie kliknij przycisk Zastosuj motyw w witrynie.
  3. Na stronie Zastosowanie motywu w lokacji sieci Web zaznacz pozycję Brak motywu (domyślnie) na liście.
  4. Kliknij przycisk Zastosuj.

Uwaga  Jeśli witryna jest obszarem roboczym spotkania, zamiast przedstawionego powyżej kroku 1, w menu Modyfikuj ten obszar roboczy kliknij polecenie Ustawienia witryny.

Temat pokrewny

Motywy — informacje
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.