Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Dodawanie, edytowanie lub usuwanie zadań

Dodawanie, edytowanie lub usuwanie zadań

Wykonaj jedną z następujących czynności:

Dodawanie zadania

  1. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Dokumenty i listy.
  2. W sekcji Listy kliknij łącze Zadania.
  3. U góry listy kliknij łącze Nowy element.
  4. W polu Tytuł wpisz nagłówek zadania.

    Wypełnienie tego pola jest wymagane.

  5. Wprowadź żądane informacje w pozostałych polach.

    W polach Data rozpoczęcia i Data ukończenia kliknij kalendarz Obraz ikony i wybierz odpowiednią datę, a następnie w odpowiednich polach zaznacz godzinę i minuty.

  6. Kliknij przycisk Zapisz i zamknij.

Uwaga  Jeśli używana witryna jest witryną obszaru roboczego spotkania, ignoruj kroki od 1 do 3. Zamiast tego, w składniku Web Part Zadania kliknij przycisk Dodaj zadanie. Następnie wykonaj kolejne, opisane wcześniej kroki.

Edytowanie zadania

  1. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Dokumenty i listy.
  2. W sekcji Listy kliknij łącze Zadania.
  3. Wskaż zadanie, które chcesz edytować, kliknij strzałkę w dół na wyświetlonym pasku, a następnie kliknij polecenie Edytuj element.
  4. Zmień informacje, a następnie kliknij przycisk Zapisz i zamknij.

Uwaga  Jeśli używana witryna jest witryną obszaru roboczego spotkania, ignoruj kroki 1 i 2. Zamiast tego, w składniku Web Part Zadania wykonaj kolejne, opisane wcześniej kroki.

Usuwanie zadania

  1. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Dokumenty i listy.
  2. W sekcji Listy kliknij łącze Zadania.
  3. Wskaż zadanie, które chcesz usunąć, kliknij strzałkę w dół na wyświetlonym pasku, a następnie kliknij polecenie Usuń element.
  4. Kliknij przycisk OK, aby potwierdzić.

Uwaga  Jeśli używana witryna jest witryną obszaru roboczego spotkania, ignoruj kroki 1 i 2. Zamiast tego, w składniku Web Part Zadania wykonaj kolejne, opisane wcześniej kroki.

©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.