Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Zmienianie ustawień uprawnień dla listy lub biblioteki

Zmienianie ustawień uprawnień dla listy lub biblioteki

Wyświetlanie uprawnień listy

  1. Przejdź do listy i w okienku Akcja kliknij przycisk Modyfikuj ustawienia i kolumny.
  2. Na stronie Dostosuj nazwa_listy w sekcji Ustawienia ogólne kliknij przycisk Zmień uprawnienia tej listy_lub_biblioteki_dokumentów.

    Na stronie Zmień uprawnienia:nazwa_listy są wyświetlani użytkownicy i grupy, które mają dostęp do tej listy, a także poziom uprawnień przydzielonych każdemu użytkownikowi lub grupie.

Zmienianie listy uprawnień określonej grupy lokacji

  1. Przejdź do listy i w okienku Akcja kliknij przycisk Modyfikuj ustawienia i kolumny.
  2. Na stronie Dostosuj nazwa_listy w sekcji Ustawienia ogólne kliknij przycisk Zmień uprawnienia tej listy_lub_biblioteki_dokumentów.
  3. Zaznacz pole znajdujące się obok grupy lokacji, którą chcesz zmienić.

    Na przykład, aby zmienić uprawnienia wszystkich członków grupy lokacji Projektant sieci Web, kliknij pole wyboru znajdujące się obok nazwy Projektant sieci Web.

  4. Kliknij przycisk Edytuj uprawnienia wybranych użytkowników.
  5. W sekcji Wybierz uprawnienia zaznacz dozwolony poziom uprawnień, a następnie kliknij przycisk OK.

Przydzielanie listy uprawnień określonemu użytkownikowi lub grupie

  1. Przejdź do listy i w okienku Akcja kliknij przycisk Modyfikuj ustawienia i kolumny.
  2. Na stronie Dostosuj nazwa_listy w sekcji Ustawienia ogólne kliknij przycisk Zmień uprawnienia tej listy_lub_biblioteki_dokumentów.
  3. Na pasku narzędzi listy kliknij przycisk Dodaj użytkowników.
  4. W sekcji Krok 1: Wybieranie użytkowników w obszarze Użytkownicy w polu tekstowym wpisz adres e-mail lub nazwę domeny i nazwę konta użytkownika lub grupy, którym chcesz przydzielić uprawnienia.
  5. W sekcji Krok 2: Wybieranie uprawnień w sekcji Uprawnienia zaznacz poziom uprawnień użytkownika lub grupy, a następnie kliknij przycisk Dalej.
  6. W sekcji Krok 3: Potwierdzanie użytkowników sprawdź poprawność adresu e-mail, nazwy użytkownika i wyświetlanej nazwy użytkownika lub grupy.
  7. Aby powiadomić użytkownika lub grupę o uprawnieniach za pomocą wiadomości e-mail, w sekcji Krok 4: Wysyłanie wiadomości e-mail zaznacz pole wyboru Wyślij następującą wiadomość e-mail, aby powiadomić tych użytkowników, że zostali dodani i wpisz tekst, który chcesz wysłać.
  8. Kliknij przycisk Zakończ.

Usuwanie listy uprawnień użytkownika, grupy lub grupy lokacji

  1. Przejdź do listy i w okienku Akcja kliknij przycisk Modyfikuj ustawienia i kolumny.
  2. Na stronie Dostosuj nazwa_listy w sekcji Ustawienia ogólne kliknij przycisk Zmień uprawnienia tej listy_lub_biblioteki_dokumentów.
  3. Zaznacz pole znajdujące się obok grupy lokacji, użytkownika lub grupy, których uprawnienia chcesz usunąć, a następnie kliknij przycisk Usuń wybranych użytkowników.
  4. Kliknij przycisk OK.

Przywracanie domyślnego stanu uprawnień

  1. Przejdź do listy i w okienku Akcja kliknij przycisk Modyfikuj ustawienia i kolumny.
  2. Na stronie Dostosuj nazwa_listy w sekcji Ustawienia ogólne kliknij przycisk Zmień uprawnienia tej listy_lub_biblioteki_dokumentów.
  3. Kliknij łącze Dziedzicz uprawnienia od nadrzędnej witryny sieci Web.
  4. Kliknij przycisk OK, aby zmienić dziedziczone uprawnienia.

Uwaga  Łącze Dziedzicz uprawnienia nie jest wyświetlane, jeśli lista uprawnień została już dostosowana.

Włączanie dostępu anonimowego listy

  1. Sprawdzanie, czy dostęp anonimowy został włączony w witrynie.
  2. Przejdź do listy i w okienku Akcja kliknij przycisk Modyfikuj ustawienia i kolumny.
  3. Na stronie Modyfikuj ustawienia i kolumny w sekcji Ustawienia ogólne kliknij przycisk Zmień uprawnienia tej listy_lub_biblioteki_dokumentów.
  4. W okienku Akcja kliknij pozycję Zmień dostęp anonimowy.
  5. Na stronie Zmień dostęp anonimowy kliknij pole wyboru poziomu uprawnień, które chcesz przyznać użytkownikom anonimowym.

    Uwaga  Jeżeli Internetowe usługi informacyjne (IIS) nie są skonfigurowane odpowiednio na potrzeby zezwalania na dostęp anonimowy, te pola wyboru nie będą dostępne.

  6. Kliknij przycisk OK.
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.