Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Zarządzanie wersjami obrazów i dokumentów — informacje

Zarządzanie wersjami obrazów i dokumentów — informacje

Zarządzanie wersjami obrazów i dokumentów polega na zapisywaniu kopii zapasowej pliku za każdym razem, gdy jest on zapisywany w bibliotece. Ta funkcja bywa użyteczna, gdy jest wskazane zachowanie historii zmian w pliku lub odtworzenie poprzedniej wersji pliku po wprowadzeniu niepożądanych zmian.

Uwaga  W razie usunięcia pliku są usuwane również wszystkie jego poprzednie wersje.

Jeśli informacje przechowywane w bibliotece mają dużą wartość dla użytkownika lub całego zespołu, zaleca się włączenie zarządzania wersjami. Jednak funkcja ta wymaga znacznie więcej miejsca na dysku serwera sieci Web. Jeśli miejsce na dysku serwera sieci Web jest ograniczone lub pliki zapisane w bibliotece nie mają newralgicznego znaczenia bądź są kopiowane innymi metodami, nie należy włączać zarządzania wersjami.

Zarządzanie wersjami umożliwia:

Domyślnie zarządzanie wersjami obrazów i dokumentów jest wyłączone dla biblioteki Dokumenty współużytkowane tworzonej dla każdej witryny. Tworząc nową bibliotekę, można włączyć zarządzanie wersjami. Oznacza to, że możliwe jest włączenie zarządzania wersjami dla bibliotek zawierających ważne informacje i wyłączenie tej funkcji dla bibliotek, której jej nie wymagają.

Tematy pokrewne

©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.