Dołączanie pliku do elementu listy
Dołączanie pliku do elementu listy
Wykonaj jedną z następujących czynności:
Dołączanie pliku do istniejącego elementu listy
- Na górnym pasku łączy kliknij łącze Dokumenty i listy.
- Kliknij listę, do której chcesz dołączyć plik.
- Wskaż istniejący element listy, kliknij wyświetloną strzałkę w dół, a następnie kliknij polecenie Edytuj element.
- Kliknij łącze Dołącz plik.
- Kliknij przycisk Przeglądaj, aby odszukać plik, który chcesz dołączyć do elementu listy, a następnie kliknij przycisk Otwórz.
- Kliknij przycisk OK.
- Kliknij przycisk Zapisz i zamknij.
Uwaga Jeśli używana witryna jest witryną obszaru roboczego spotkania, pomiń krok 1. W kroku 2 kliknij tytuł listy w składniku Web Part.
Tworzenie nowego elementu listy i dołączanie pliku
- Na górnym pasku łączy kliknij łącze Dokumenty i listy.
- Kliknij listę, do której chcesz dołączyć plik.
- Kliknij łącze Nowy element, aby dodać nowy element do listy.
- W udostępnionych polach wpisz tytuł elementu listy i wszelkie inne wymagane informacje.
- Kliknij łącze Dołącz plik.
- Kliknij przycisk Przeglądaj, aby odszukać plik, który chcesz dołączyć do elementu listy, a następnie kliknij przycisk Otwórz.
- Kliknij przycisk OK.
- Kliknij przycisk Zapisz i zamknij.
Uwaga Jeśli używana witryna jest witryną obszaru roboczego spotkania, pomiń krok 1. W kroku 2 kliknij tytuł listy w składniku Web Part.
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.