Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Dołączanie pliku do elementu listy

Dołączanie pliku do elementu listy

Wykonaj jedną z następujących czynności:

Dołączanie pliku do istniejącego elementu listy

  1. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Dokumenty i listy.
  2. Kliknij listę, do której chcesz dołączyć plik.
  3. Wskaż istniejący element listy, kliknij wyświetloną strzałkę w dół, a następnie kliknij polecenie Edytuj element.
  4. Kliknij łącze Dołącz plik.
  5. Kliknij przycisk Przeglądaj, aby odszukać plik, który chcesz dołączyć do elementu listy, a następnie kliknij przycisk Otwórz.
  6. Kliknij przycisk OK.
  7. Kliknij przycisk Zapisz i zamknij.

Uwaga  Jeśli używana witryna jest witryną obszaru roboczego spotkania, pomiń krok 1. W kroku 2 kliknij tytuł listy w składniku Web Part.

Tworzenie nowego elementu listy i dołączanie pliku

  1. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Dokumenty i listy.
  2. Kliknij listę, do której chcesz dołączyć plik.
  3. Kliknij łącze Nowy element, aby dodać nowy element do listy.
  4. W udostępnionych polach wpisz tytuł elementu listy i wszelkie inne wymagane informacje.
  5. Kliknij łącze Dołącz plik.
  6. Kliknij przycisk Przeglądaj, aby odszukać plik, który chcesz dołączyć do elementu listy, a następnie kliknij przycisk Otwórz.
  7. Kliknij przycisk OK.
  8. Kliknij przycisk Zapisz i zamknij.

Uwaga  Jeśli używana witryna jest witryną obszaru roboczego spotkania, pomiń krok 1. W kroku 2 kliknij tytuł listy w składniku Web Part.

©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.