Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Ustawianie widoku domyślnego

Ustawianie widoku domyślnego

Po użyciu hiperłącza prowadzącego do listy, biblioteki dokumentów lub tablicy dyskusyjnej na wyświetlanej stronie jest pokazywany widok domyślny. Można go zmodyfikować lub utworzyć widok niestandardowy, który będzie używany domyślnie.

  1. Na stronie wyświetlającej listę, bibliotekę dokumentów lub tablicę dyskusyjną kliknij przycisk Modyfikuj ustawienia i kolumny.
  2. W obszarze Widoki wykonaj jedną z następujących czynności:

    Edytowanie widoku domyślnego

    1. Kliknij widok domyślny
    2. Na stronie edytowania widoku w sekcji Nazwa można wpisać nową nazwę widoku i jego adres sieci Web.

    Tworzenie nowego widoku, który będzie widokiem domyślnym

    1. Kliknij przycisk Utwórz nowy widok, a następnie kliknij typ widoku, który chcesz utworzyć.
    2. Na stronie tworzenia widoku w sekcji Nazwa zaznacz pole wyboru Uczyń ten widok domyślnym.

Uwaga   Aby usunąć widok domyślny, najpierw należy uczynić inny widok widokiem domyślnym, a następnie wyczyścić pole wyboru Uczyń ten widok domyślnym.

Tematy pokrewne

Tworzenie widoków
Wyświetlanie elementów posortowanych lub przefiltrowanych
Zmienianie nazwy lub nazwy pliku widoku
Pokazywanie lub ukrywanie kolumn
Widoki — informacje
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.