Zarządzanie alertami witryny sieci Web najwyższego poziomu
Zarządzanie alertami witryny sieci Web najwyższego poziomu
- Na stronie ustawień witryny sieci Web najwyższego poziomu w sekcji Administracja kliknij przycisk Przejdź do administracji witryny.
- W sekcji Zarządzanie i statystyka kliknij przycisk Zarządzaj alertami użytkownika.
- W menu Wyświetl alerty dla wybierz nazwę użytkownika witryny, którego alert chcesz usunąć, a następnie kliknij przycisk Aktualizuj.
- Aby usunąć alert zaznacz pole wyboru obok alertu, a następnie kliknij przycisk Usuń wybranych alertów.
Ważne Usuwając użytkownika z witryny po utworzeniu przez niego alertów, należy ręcznie usunąć wszystkie alerty utworzone przez tego użytkownika. Dotyczy to także wszystkich list i bibliotek, w których można zmieniać ustawienia zabezpieczeń w celu ograniczenia dostępu. Jeżeli użytkownik utworzył alerty dla danej listy lub biblioteki, będzie nadal je otrzymywać po zmianie ustawień zabezpieczeń. Należy pamiętać o konieczności usunięcia tych alertów, aby uniemożliwić użytkownikom nieupoważnionym uzyskanie dostępu do witryny i informacji o użytkowniku.
Tematy pokrewne
- Zarządzanie alertami — informacje
- Alerty — informacje
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.