Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Wymuszanie ewidencjonowania dokumentu

Wymuszanie ewidencjonowania dokumentu

Członkowie grup lokacji Administrator i Projektant sieci Web (lub członkowie dowolnej grupy lokacji z uprawnieniem Anulowanie wyewidencjonowania) mogą, jeśli to konieczne, zastępować w witrynie ewidencjonowanie dokumentu i wymuszać ewidencjonowanie dokumentu z poprzednią wersją.

Anulowanie wyewidencjonowania i powrót do poprzedniej wersji
  1. Przejdź do dokumentu, kliknij strzałkę w dół obok tytułu dokumentu, a następnie kliknij opcję Zaewidencjonuj.
  2. Na stronie zaewidencjonowania zaznacz pole Odrzuć zmiany i cofnij wyewidencjonowywanie, a następnie kliknij przycisk OK.
  3. W wyświetlonym komunikacie z żądaniem potwierdzenia kliknij przycisk OK, aby zaewidencjonować dokument.
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.