Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Kopiowanie grupy lokacji

Kopiowanie grupy lokacji
  1. Na stronie ustawień witryny sieci Web w sekcji Administracja kliknij przycisk Przejdź do administracji witryny.
  2. Na stronie administracji witryny w sekcji Użytkownicy i uprawnienia kliknij przycisk Zarządzanie grupami lokacji.
  3. Na stronie zarządzania grupami kliknij grupę, którą chcesz skopiować.
  4. Na stronie Członkowie nazwa_grupy_lokacji kliknij przycisk Edytuj uprawnienia grupy lokacji.
  5. Na stronie Edytowanie grupy lokacji nazwa_grupy_lokacji kliknij przycisk Kopiuj grupę lokacji.
  6. Na stronie Kopiowanie grupy lokacji nazwa_grupy_lokacji w obszarze Opis i nazwa grupy lokacji wpisz nazwę i opis nowej grupy lokacji.
  7. Aby skopiować użytkowników do nowej grupy lokacji, zaznacz pole Kopiuj użytkowników z nazwa_grupy_lokacji.
  8. W obszarze Uprawnienia zaznacz dodatkowe uprawnienia, które ma zawierać grupa witryny.
  9. Kliknij przycisk Utwórz grupę lokacji.
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.