Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Wyświetlanie listy witryn

Wyświetlanie listy witryn

Członek grupy administratorów witryny może wyświetlić listę podwitryn za pomocą strony zarządzania witrynami i obszarami roboczymi, dostępnej ze strony Ustawienia witryny. Na liście tej jest wyświetlany tylko niezbędny zestaw podwitryn bieżącej witryny (o jeden poziom w dół).

Administrator zbioru witryn może wyświetlić pełną listę podwitryn zbioru witryn (wszystkie podwitryny witryny sieci Web najwyższego poziomu oraz ich podwitryny) za pomocą strony wyświetlania hierarchii witryn, dostępnej ze strony Administracja witryny.

Wyświetlanie listy bezpośrednich podwitryn witryny

  1. W witrynie kliknij polecenie Ustawienia witryny.
  2. Na stronie ustawień witryny w obszarze Administracja kliknij przycisk Zarządzaj witrynami i obszarami roboczymi.

Wyświetlanie całej listy podwitryn w zbiorze witryn

  1. W witrynie sieci Web najwyższego poziomu dla zbioru witryn kliknij przycisk Ustawienia witryny.
  2. Na stronie ustawień witryny w obszarze Administracja kliknij przycisk Przejdź do administracji witryny.
  3. W obszarze Administracja zbioru witryn kliknij przycisk Wyświetl hierarchię witryn.
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.