Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Przypisywanie użytkownika do innej grupy lokacji

Przypisywanie użytkownika do innej grupy lokacji

Przypisywanie użytkownika do innej grupy lokacji przy użyciu administracji witryny

  1. W witrynie sieci Web, którą chcesz zarządzać, kliknij łącze Ustawienia witryny.
  2. Na stronie ustawień witryny w sekcji Administracja kliknij przycisk Zarządzaj użytkownikami.
  3. Na stronie zarządzania użytkownikami zaznacz pole obok nazwy użytkownika lub nazwy grupy międzylokacyjnej, którą chcesz zmienić.
  4. Kliknij przycisk Edit Site Group of Selected Users.
  5. W obszarze Członkostwo grupy lokacji zaznacz żądaną grupę lokacji, do której mają należeć użytkownik lub grupa międzylokacyjna.
  6. Kliknij przycisk OK.

Przypisywanie użytkownika do innej grupy lokacji przy użyciu wiersza polecenia

Użytkownika można przypisać do grupy lokacji w wierszu polecenia za pomocą operacji userrole. Operacja userrole używa parametrów url, userlogin, role i add lub delete. Aby dodać użytkownika do grupy lokacji Współpracownik, należy zastosować następującą składnię:

stsadm.exe -o userrole –url http://server_name/site_name –userlogin DOMAIN_name\User_name 
-role contributor -add

Uwaga  Nie spowoduje to usunięcia użytkownika z żadnej grupy lokacji, do której należał wcześniej.

©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.