Usuwanie konta użytkownika lub grupy międzylokacyjnej
Usuwanie konta użytkownika lub grupy międzylokacyjnej
Ważne Po usunięciu konta użytkownika są usuwane również wszystkie personalizacje dokonane przez użytkownika.
Używanie administracji witryny do usuwania użytkownika lub grupy międzylokacyjnej ze wszystkich grup lokacji
- W witrynie sieci Web, którą chcesz zarządzać, kliknij łącze Ustawienia witryny.
- Na stronie ustawień witryny, w sekcji Administracja kliknij przycisk Zarządzaj użytkownikami.
- Na stronie zarządzanie użytkownikami zaznacz pole wyboru znajdujące się obok użytkownika lub grupy międzylokacyjnej, którą chcesz usunąć.
- Kliknij przycisk Usuń wybranych użytkowników.
- W wyświetlonym komunikacie potwierdzenia kliknij przycisk OK, aby usunąć użytkowników.
Usuwanie użytkownika z witryny sieci Web najwyższego poziomu
- W witrynie sieci Web najwyższego poziomu kliknij przycisk Ustawienia witryny.
- W sekcji Administracja kliknij przycisk Przejdź do administracji witryny.
- Na stronie administracji witryny najwyższego poziomu w sekcji Administracja zbioru witryn kliknij przycisk Wyświetl informacje o użytkowniku zbioru witryn.
- Zaznacz pole wyboru znajdujące się obok użytkownika, którego chcesz usunąć, a następnie kliknij przycisk Usuń wybranych użytkowników.
Używanie administracji centralnej programu SharePoint do usuwania użytkownika witryny lub zmiany członkostwa w grupie lokacji
- Kliknij przycisk Start, wskaż polecenie Wszystkie programy, wskaż polecenie Narzędzia administracyjne, a następnie kliknij polecenie Administracja centralna programu SharePoint.
- Na stronie administracji centralnej programu SharePoint w obszarze Zabezpieczenia kliknij przycisk Zarządzaj użytkownikami witryny sieci Web.
- Na stronie zarządzania użytkownikami witryny sieci Web w polu Adres URL witryny wpisz adres URL witryny, a następnie kliknij przycisk Widok.
- W sekcji Wprowadzanie użytkownika witryny w polu Nazwa konta wpisz konto użytkownika, które chcesz zmienić lub usunąć, a następnie kliknij przycisk Widok.
- Aby zmienić członkostwo grupy lokacji, zaznacz pole wyboru znajdujące się obok grupy lokacji, do której chcesz dodać użytkownika, a następnie kliknij przycisk Aktualizuj.
- Aby usunąć użytkownika ze wszystkich grup lokacji, zaznacz pole Usuń konto użytkownika, a następnie kliknij przycisk Aktualizuj.
Używanie wiersza polecenia do usuwania użytkowników witryny
Do usuwania użytkowników z witryny służy operacja deleteuser. Operacja deleteuser pobiera parametry url i userlogin. Aby usunąć użytkownika, należy zastosować następującą składnię:
stsadm.exe -o deleteuser –url http://server_name/site_name
–userlogin domain_name\user_name
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.