Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Usuwanie witryny

Usuwanie witryny

Usuwanie podwitryny

Uwaga  Aby móc wykonać kroki opisane w tej sekcji, użytkownik musi należeć do grupy Administrator dla witryny, która ma zostać usunięta.

  1. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Ustawienia witryny.
  2. W sekcji Administracja kliknij łącze Przejdź do administracji witryny.
  3. W sekcji Zarządzanie i statystyka kliknij łącze Usuń tę witrynę.
  4. Kliknij przycisk Usuń, aby potwierdzić.

Uwaga  Jeśli usuwana witryna jest witryną obszaru roboczego spotkania, pomiń krok 1. Zamiast wykonywać ten krok, z menu Modyfikuj ten obszar roboczy wybierz polecenie Ustawienia witryny. Następnie wykonaj pozostałe kroki.

Usuwanie witryny najwyższego poziomu

Uwaga  Aby możliwe było wykonanie kroków opisanych w tej sekcji, użytkownik musi należeć do grupy Administratorzy systemu Windows na komputerze zawierającym witrynę najwyższego poziomu, która ma zostać usunięta.

  1. Na serwerze, na którym znajduje się witryna, kliknij przycisk Start, wskaż pozycję Wszystkie programy, wskaż pozycję Narzędzia administracyjne, a następnie kliknij polecenie Administracja centralna programu SharePoint.
  2. W obszarze Konfiguracja serwera wirtualnego kliknij przycisk Usuń zbiór witryn .
  3. W sekcji Wprowadź adres URL witryny wpisz adres URL witryny, którą chcesz usunąć.
  4. Kliknij przycisk OK.
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.