Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Zarządzanie dyskusjami w sieci Web — informacje

Zarządzanie dyskusjami w sieci Web — informacje

Funkcja dyskusji w sieci Web pozwala użytkownikom dołączać komentarze do strony sieci Web lub innego dokumentu, który można otworzyć w przeglądarce (na przykład pliku htm, xls, doc lub ppt). Użytkownicy mogą umieszczać komentarze w dokumencie i wyświetlać je w okienku dyskusji u dołu okna przeglądarki sieci Web. Wszystkie komentarze są przechowywane w witrynie programu SharePoint. Każdy odbiorca dokumentu może wyświetlać komentarze i odpowiadać na nie. Właściciel dokumentu (i recenzent) może następnie przejrzeć dyskusję i wprowadzić zmiany na podstawie otrzymanych opinii.

Zarządzanie dyskusjami obejmuje:

Uwaga  Nie należy mylić funkcji dyskusji w sieci Web z tablicami dyskusyjnymi, które może tworzyć użytkownik. Tablica dyskusyjna jest rodzajem listy wyświetlanej na stronie w witrynie programu SharePoint. Jest to swego rodzaju biuletyn online, gdzie użytkownicy mogą publikować tematy i odpowiedzi. Funkcja dyskusji w sieci Web służy do przeglądania plików. Komentarz do dyskusji w sieci Web pojawia się w poszczególnych plikach, gdy są one wyświetlane w przeglądarce sieci Web.

©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.