Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Tworzenie obszaru roboczego dokumentu

Tworzenie obszaru roboczego dokumentu

Wykonaj jedną z następujących czynności:

Tworzenie prywatnej witryny obszaru roboczego dokumentu dla dokumentów opublikowanych w bibliotece dokumentów

  1. W przeglądarce sieci Web przejdź do biblioteki dokumentów, w której jest przechowywany dokument.
  2. Wskaż nazwę dokumentu, kliknij wyświetloną strzałkę pola Edytuj, a następnie kliknij polecenie Utwórz obszar roboczy dokumentu.

Porada

Po zakończeniu pracy nad dokumentem z obszaru roboczego dokumentów można zaktualizować jego oryginalny egzemplarz w bibliotece dokumentów. Kliknij w obszarze roboczym dokumentu strzałkę znajdującą się obok wybranego dokumentu, a następnie kliknij polecenie Opublikuj w lokalizacji źródłowej.

Tworzenie witryny obszaru roboczego dokumentu w przeglądarce sieci Web

  1. Przejdź do witryny sieci Web programu Microsoft Windows SharePoint Services, do której masz uprawnienia do tworzenia obszarów roboczych dokumentów.

    Uwaga  Może być konieczny kontakt z administratorem, który może udzielić uprawnienia do tworzenia obszarów roboczych dokumentów.

  2. Na górnym pasku łączy kliknij łącze Utwórz.
  3. Na stronie Tworzenie w obszarze Strony sieci Web kliknij opcję Witryny i obszary robocze.
  4. Wpisz tytuł, opis i adres URL, kliknij ustawienie uprawnienia, a następnie kliknij przycisk Utwórz.
  5. Na stronie Wybieranie szablonu kliknij opcję Obszar roboczy dokumentów w polu Szablon, a następnie kliknij przycisk OK.
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.