Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Wyewidencjonowywanie i ewidencjonowanie dokumentu

Wyewidencjonowywanie i ewidencjonowanie dokumentu

Wyewidencjonowywanie dokumentu

W bibliotece dokumentów

  1. Znajdź dokument, który chcesz wyewidencjonować.
  2. Wskaż dokument, kliknij strzałkę, a następnie kliknij polecenie Wyewidencjonuj.

W aplikacji pakietu Office

  1. W menu Plik kliknij polecenie Otwórz.
  2. W oknie dialogowym Otwieranie wybierz opcję Foldery sieci Web z menu rozwijanego Szukaj w, znajdź dokument, który chcesz wyewidencjonować, a następnie kliknij przycisk Otwórz.
  3. W menu Plik kliknij polecenie Wyewidencjonuj.

Ewidencjonowanie dokumentu

W bibliotece dokumentów

  1. Znajdź dokument, który chcesz zaewidencjonować.
  2. Wskaż dokument, kliknij strzałkę, a następnie kliknij polecenie Zaewidencjonuj.
  3. Na stronie Zaewidencjonowywanie wykonaj jedną z następujących czynności:
    • Wybierz opcję Zaewidencjonuj dokument.
    • Wybierz opcję Zaewidencjonuj zmiany zapisane w tym dokumencie, ale zachowaj dokument wyewidencjonowany.
    • Wybierz opcję Odrzuć zmiany i cofnij wyewidencjonowanie.
  4. Wprowadź komentarze w polu tekstowym w obszarze Komentarze ewidencjonowania, a następnie kliknij przycisk OK.

W aplikacji pakietu Office

  1. W menu Plik kliknij polecenie Zaewidencjonuj.
  2. Wprowadź komentarze w polu tekstowym w oknie dialogowym Komentarze ewidencjonowania, a następnie kliknij przycisk OK.

©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.