Wyewidencjonowywanie i ewidencjonowanie dokumentu
Wyewidencjonowywanie i ewidencjonowanie dokumentu
Wyewidencjonowywanie dokumentu
W bibliotece dokumentów
- Znajdź dokument, który chcesz wyewidencjonować.
- Wskaż dokument, kliknij strzałkę, a następnie kliknij polecenie Wyewidencjonuj.
W aplikacji pakietu Office
- W menu Plik kliknij polecenie Otwórz.
- W oknie dialogowym Otwieranie wybierz opcję Foldery sieci Web z menu rozwijanego Szukaj w, znajdź dokument, który chcesz wyewidencjonować, a następnie kliknij przycisk Otwórz.
- W menu Plik kliknij polecenie Wyewidencjonuj.
Ewidencjonowanie dokumentu
W bibliotece dokumentów
- Znajdź dokument, który chcesz zaewidencjonować.
- Wskaż dokument, kliknij strzałkę, a następnie kliknij polecenie Zaewidencjonuj.
- Na stronie Zaewidencjonowywanie wykonaj jedną z następujących czynności:
- Wybierz opcję Zaewidencjonuj dokument.
- Wybierz opcję Zaewidencjonuj zmiany zapisane w tym dokumencie, ale zachowaj dokument wyewidencjonowany.
- Wybierz opcję Odrzuć zmiany i cofnij wyewidencjonowanie.
- Wprowadź komentarze w polu tekstowym w obszarze Komentarze ewidencjonowania, a następnie kliknij przycisk OK.
W aplikacji pakietu Office
- W menu Plik kliknij polecenie Zaewidencjonuj.
- Wprowadź komentarze w polu tekstowym w oknie dialogowym Komentarze ewidencjonowania, a następnie kliknij przycisk OK.
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.