Logo Strona główna   Dokumenty i listy   Utwórz   Ustawienia witryny   Pomoc    Przejdź w górę do witryny KPST
Ikona
SYSTEMY WSPOMAGANIA W ZARZĄDZANIU ŚRODOWISKIEM
Lista artykułów V Międzynarodowej Konferencji SYSTEMY WSPOMAGANIA W ZARZĄDZANIU ŚRODOWISKIEM: MARKA PRODUKTU SPOŻYWCZEGO JAKO BODZIEC MARKETINGOWY...
   
Nowy Nowy element
|
Edytuj Edytuj element
|
Usuń Usuń element
|
Prześlij mi alert
|
Cofnij do listy
Autor/Autorzy:
prof. nzw. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
Tytuł artykułu:
MARKA PRODUKTU SPOŻYWCZEGO JAKO BODZIEC MARKETINGOWY W OPINIACH POLSKICH NABYWCÓW FINALNYCH
Załączniki:
 
 
Utworzone w dniu 2008-07-06 22:09 przez Marcin Dąbrowski
Ostatnio modyfikowane w dniu 2008-07-06 22:09 przez Marcin Dąbrowski